کشمش مویز یا مویزها، نوعی از میوه خشک شده هستند که از انگور تهیه می‌شوند. در واقع، مویزها یک نوع خاص از کشمش هستند که از انگورهای سفید و بدون دانه تهیه می‌شوند. این انگورها به طور خاص انگورهایی هستند که از سوریه و مناطق مدیترانه‌ای مانند ایتالیا، ترکیه و یونان وارد می‌شوند. مویزها به طور معمول خشک شده و به صورت مویز سفید و کوچک در دسترس هستند. آنها دارای طعم شیرین و غلیظی هستند و ممکن است در تهیه خوراکی‌ها، دسرها، نان‌ها، میکس‌ها، کیک‌ها و سایر غذاها استفاده شوند. همچنین، مویزها می‌توانند به صو

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت کشمش مویز | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


کشمش مویز یا مویزها، نوعی از میوه خشک شده هستند که از انگور تهیه می‌شوند. در واقع، مویزها یک نوع خاص از کشمش هستند که از انگورهای سفید و بدون دانه تهیه می‌شوند. این انگورها به طور خاص انگورهایی هستند که از سوریه و مناطق مدیترانه‌ای مانند ایتالیا، ترکیه و یونان وارد می‌شوند.  مویزها به طور معمول خشک شده و به صورت مویز سفید و کوچک در دسترس هستند. آنها دارای طعم شیرین و غلیظی هستند و ممکن است در تهیه خوراکی‌ها، دسرها، نان‌ها، میکس‌ها، کیک‌ها و سایر غذاها استفاده شوند. همچنین، مویزها می‌توانند به صو

قیمت کشمش مویز | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



مويزها، علاوه بر طعم شيرين خود، سرشار از انرژي، آنتي‌اكسيدان‌ها و مواد مغذي مانند پتاسيم، آهن و ويتامين‌هاي گروه ب هستند. آنها همچنين حاوي فيبر هستند كه مي‌تواند به سلامتي دستگاه گوارش كمك كند.

مويزها را مي‌توان به صورت تازه يا خشك شده در دسترس يافت و ممكن است در فروشگاه‌هاي محصولات آشپزخانه‌اي، بازارچه‌ها و فروشگاه‌هاي محصولات خشكباري قابل تهيه باشند.

قيمت كشمش مويز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا با هدف بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد .در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت مويز كيلويي - قيمت كشمش براي عرق - قيمت كشمش مويز هسته دار - قيمت مويز ديجي كالا    خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت كشمش مويز را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم.

قيمت كشمش مويز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت كشمش مويز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت كشمش مويز و قيمت مويز كيلويي - قيمت كشمش براي عرق - قيمت كشمش مويز هسته دار - قيمت مويز ديجي كالا كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

مويز
مويز يكي از پرطرفدارترين ارقام كشمش است كه از فرآيند خشك كردن انگورهاي مختلف به ويژه انگور شاهاني به دست مي آيد. ارزش غذايي بالا و قند ميوه موجود در اين محصول سبب شده است تا افراد زيادي استفاده از آن را جايگزين مصرف قندهاي مصنوعي كنند. ويتامين ها و مواد معدني موجود در مويز سبب شده تا استفاده از اين محصول براي تصفيه خون، درمان كم خوني، افزايش سلامت مو، كاهش كلسترول و غيره توصيه شود. همين ارزش غذايي بالا سبب شده تا افراد زيادي به دنبال تقاضا براي خريد مويز باشند و بازار خريد و فروش اين محصول روز به روز رونق بيشتري پيدا كند. براي خريد مويز به صورت عمده مي توانيد وارد سايت يا اپليكيشن سالم سازان آذر شده و با صدها تامين كننده اين محصول به صورت مستقيم و بدون واسطه ارتباط برقرار كنيد. همچنين شما اين امكان را داريد كه بعد از ثبت نام در سايت سالم سازان آذر، يك درخواست خريد مويز عمده ثبت كنيد تا فروشندگان اين محصول در كوتاه ترين زمان ممكن با شما ارتباط برقرار كنند. فروشندگان حاضر در بازار سالم سازان آذر مي توانند به شما براي اطلاع از قيمت كشمش به صورت لحظه اي و به روز كمك كنند.

قيمت كشمش مويز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

 

فروش مويز
با وجود خواص فراوان و طعم خوب اين محصول ميزان فروش مويز در چند سال گذشته افزايش پيدا كرده است. به صورت كلي فاكتورهايي مانند قيمت انگور سياه، عرضه و تقاضا، ميزان توليد سالانه مويز، قيمت مويز و غيره در ميزان فروش مويز به صورت مستقيم تاثير دارند. لازم به ذكر است كه فروش مويز تنها مختص به بازارهاي داخلي نيست و بسياري از كشورهاي خارجي به دليل كيفيت بالا و طعم بي نظير مويز ايراني، به دنبال خريد مويز از مناطق مختلف كشور مي باشند. اين موضوع در نهايت سبب سود دهي بالاي بازار فروش مويز در خارج از كشور خواهد شد. فروش مويز به صورت حضوري و آنلاين صورت مي گيرد، كه روش آنلاين تا حد زيادي در زمان و هزينه هاي شما صرفه جويي خواهد شد. سالم سازان آذر يك اجتماع چند هزار نفري از فروشندگان عمده تشكيل داده است كه بخشي از آنها در زمينه فروش مويز فعاليت دارند. در صورتي كه زمينه كاري شما نيز فروش مويز به صورت عمده مي باشد، مي توانيد بعد از نصب اپليكيشن سالم سازان آذر، محصول خود را آگهي كرده و از سراسر كشور مشتري جذب كنيد.
قيمت مويز
همانطور كه در بالا به آن اشاره شد، مويز از فرايند خشك كردن انگور سياه يا شاهاني بدست مي آيد. با توجه به اينكه انگور شاهاني از با كيفيت ترين انگورهاي موجود در كشور است، قيمت مويز نيز تا حدودي نسبت به انواع ديگر كشمش بالاتر مي باشد. قيمت مويز نيز به موارد مختلفي مانند حجم سفارش، كيفيت مويز، رنگ، ميزان گوشته، شرايط نگهداري و غيره بستگي دارد. همچنين هر چه مويز دانه درشت تر باشد، قيمت مويز بالاتر خواهد بود. با توجه به موارد ذكر شده، مي توان به اين نتيجه رسيد كه قيمت مويز به فاكتورهاي متعددي بستگي دارد و نمي توان قيمت اين محصول را به صورت دقيق و ثابت بيان كرد. براي اطلاع از قيمت مويز امروز، وارد سايت يا اپليكيشن سالم سازان آذر شده و به صورت مستقيم با فروشندگان اين محصول ارتباط برقرار كرده و قيمت مويز را از آنها استعلام بگيريد.

قيمت كشمش مويز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت مويز عمده
مويز از انواع پرطرفدار خوراكي در ايران است كه بيشتر در آجيل و خشكبار مصرف دارد. متغيرهاي مختلفي بر روي قيمت مويز عمده تاثير دارند؛ عرضه و تقاضا نيز يكي ديگر از فاكتورهاي تاثيرگذار بر روي قيمت مويز عمده مي باشد. در صورتي كه حجم توليد سالانه اين محصول و عرضه آن بيشتر از نياز بازار باشد، قيمت مويز عمده تا حد قابل توجهي كاهش پيدا مي كند. از جمله فاكتورهاي ديگري كه مي توانند سبب تغيير قيمت مويز عمده در بازار شوند مي توان به اندازه مويز، رنگ، طعم، تازه بودن، نداشتن ضايعات، سالم بودن، بسته بندي و غيره اشاره كرد. براي اطلاع از قيمت مويز عمده مي توانيد از تامين كنندگان اين محصول كه در سالم سازان آذر حضور دارند، كمك بگيريد و قيمت مويز عمده را از چندين نفر به صورت همزمان استعلام بگيريد.
قيمت كشمش مويز
مويز يكي از پرطرفدارترين خوراكي هايي است كه معمولا از آن براي تامين انرژي بدن استفاده مي شود. ميزان خريد مويز در فصول سرد بيشتر از بازه هاي زماني ديگر مي باشد. با وجود اينكه مي توان مويز را از انگورهاي مختلفي تهيه كرد، بايد گفت كه قيمت كشمش مويز در صورتي كه از انگور شاهاني براي تهيه آن استفاده شده باشد، بالاتر از ارقام ديگر مي باشد. نحوه و ميزان خشك كردن انگور نيز تاثير بسزايي بر روي قيمت كشمش مويز دارد. در صورتي كه انگورها بيش از حد خشك شوند و ميزان آب موجود در آنها بسيار پايين باشد، داراي قيمت بيشتري مي باشند و بالعكس قيمت كشمش مويز اگر نرم تر باشد، پايين تر خواهد بود. در حال حاضر برندهاي متعددي در زمينه بسته بندي و توزيع اين محصول فعاليت دارند، كيفيت مويز و نوع بسته بندي ارائه شده توسط هر يك از اين شركت ها متفاوت مي باشد؛ بنابراين مي توان گفت كه نام برند و نوع بسته بندي، تاثير زيادي در تعيين قيمت كشمش مويز دارد. اگر به دنبال اطلاع از قيمت كشمش مويز به صورت دقيق و لحظه اي هستيد، مي توانيد وارد سايت يا اپليكيشن سالم سازان آذر شويد و با تامين كنندگان اين محصول به صورت مستقيم ارتباط برقرار كرده و قيمت كشمش مويز را از آنها استعلام بگيريد.

قيمت كشمش مويز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت مويز كيلويي
يكي از سوالاتي كه ممكن است براي تمامي خريداران پيش بيايد اين است كه قيمت مويز كيلويي در بازار چقدر است؟ در پاسخ به اين سوال بايد ذكر كرد كه فاكتورهاي متعددي از جمله منطقه توليد، حجم سفارش، هزينه حمل و نقل، ميزان توليد سالانه، حجم عرضه و تقاضا، كيفيت مويز و غيره بر روي قيمت مويز كيلويي تاثير دارند و عملا نمي توان قيمت مويز كيلويي را به صورت دقيق بيان كرد. حجم توليد سالانه انگور سياه يكي از عوامل اصلي تعيين كننده قيمت مويز كيلويي مي باشد. در صورتي كه ميزان توليد اين محصول كاهش پيدا كند، حجم توليد مويز نيز كمتر خواهد شد كه اين موارد در نهايت سبب بالا رفتن قيمت مويز كيلويي در بازار مي شود. نوسانات ارزي نيز يكي ديگر از عواملي است كه مي تواند سبب تغيير قيمت مويز كيلويي در كشور شود، در واقع افزايش قيمت دلار باعث افزايش قيمت مويز كيلويي خواهد شد.
قيمت مويز سياه
نرخ تورم يكي از فاكتورهاي موثر بر روي قيمت مويز سياه در ايران مي باشد؛ به اين صورت كه افزايش نرخ تورم سبب بالا رفتن هزينه هاي توليد انگور، نيروي انساني، نگهداري از دستگاه هاي خشك كن و غيره مي شود و اين عوامل نيز در نهايت منجر به افزايش قيمت مويز سياه در بازارهاي داخلي خواهد شد. در نظر داشته باشيد كه نوع خشك كردن انگور نيز مي تواند در تعيين قيمت مويز سياه تاثير زيادي داشته باشد. به صورت كلي انگورها به دو روش سنتي با استفاده از نور خورشيد و صنعتي با كمك دستگاه هاي خشك كن، به مويز تبديل مي شوند كه هر يك از آنها بازار مختص به خودشان را دارند. دقت داشته باشيد كه بخشي از مويز ها بعد از خشك شدن براي جداسازي ضايعات فرستاده مي شوند كه قيمت مويز سياه در صورتي كه فاقد ضايعات و دانه هاي خراب باشد بالاتر از نمونه هاي ديگر خواهد بود. براي اطلاع از قيمت مويز سياه به صورت دقيق و لحظه اي، وارد سايت يا اپليكيشن سالم سازان آذر شويد و با تامين كنندگان اين محصول به صورت مستقيم و بدون واسطه ارتباط برقرار كرده و قيمت مويز سياه را از آنها استعلام بگيريد.


قيمت كشمش مويز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت مويز بدون هسته
مويز به دو صورت با هسته و بدون هسته در بازار به فروش مي رسد كه نوع انگور مورد استفاده براي تهيه هر يك از آنها متفاوت مي باشد. با توجه به اينكه قيمت انگور با هسته كمتر از نوع بدون هسته است، مي توان به اين نتيجه رسيد كه قيمت مويز بدون هسته بيشتر از نمونه ديگر مي باشد. از جمله فاكتورهايي كه بر روي قيمت مويز بدون هسته تاثير دارد، مي توان به اندازه مويز، حجم سفارش، منطقه كشت انگور، بسته بندي، رنگ، طعم و غيره اشاره كرد. يكي از دلايل اصلي افزايش قيمت مويز بدون هسته در بازار، دخالت واسطه ها مي باشد. به اين صورت كه واسطه ها نسبت به خريد مويز بدون هسته از توليد كننده اصلي با قيمت مناسب اقدام مي كنند و بعد از اضافه كردن هزينه هاي جانبي و اضافي، همان محصول را به خريدار اصلي تحويل مي دهند كه اين موضوع در نهايت منجر به افزايش قيمت مويز بدون هسته خواهد شد. براي خريد مويز به صورت مستقيم و بدون واسطه، مي توانيد وارد سايت يا اپليكيشن سالم سازان آذر شده و با صدها فروشنده عمده به صورت مستقيم ارتباط برقرار كرده و قيمت مويز بدون هسته را از آنها استعلام بگيريد.
قيمت مويز درجه يك
به صورت كلي اگر مويز فاقد ضايعات باشد و از انگور درجه يك براي تهيه آن استفاده شده باشد به آن مويز درجه يك گفته مي شود. قيمت مويز درجه يك به دليل خصوصياتي مانند درشت بودن مويز، رنگ و طعمي كه دارد، بالاتر از مويزهاي درجه پايين مي باشد. يكي از دلايلي كه مي تواند در قيمت مويز درجه يك تاثير داشته باشد، حجم بالاي صادرات اين محصول مي باشد. در صورتي كه ميزان صادرات اين محصول بيش از حد مشخصي باشد، حجم عرضه آن در بازارهاي داخلي كاهش مي يابد، اين موارد نيز در نهايت سبب بالا رفتن قيمت مويز درجه يك خواهد شد. براي اطلاع از قيمت مويز درجه يك مي توانيد وارد سايت يا اپليكيشن سالم سازان آذر شده و با صدها فروشنده عمده اين محصول به صورت مستقيم و بدون واسطه ارتباط برقرار كنيد و قيمت مويز درجه يك را از آنها استعلام بگيريد.
قيمت مويز هسته دار
همانطور كه در بالا به آن اشاره شد قيمت مويز هسته دار نسبت به نوع بدون هسته كمتر مي باشد. به صورت كلي فاكتورهايي مانند حجم خريد، هزينه حمل و نقل، بسته بندي، اندازه مويز، ميزان خشك بودن، تازه بودن و غيره در قيمت گذاري مويز هسته دار، مورد بررسي قرار مي گيرند. فروشندگان اين محصول كه در سالم سازان آذر حضور دارند، مي توانند به شما براي اطلاع از قيمت مويز هسته دار كمك كنند، براي برقراري ارتباط با اين افراد وارد سايت يا اپليكيشن سالم سازان آذر شده و به صورت چت يا تلفن با آنها ارتباط برقرار كرده و قيمت مويز هسته دار را از آنها استعلام بگيريد.
قيمت مويز در بازار تهران
تهران يكي از بزرگترين بازارهاي خريد و فروش اين محصول است و به همين دليل افراد زيادي مي خواهند از قيمت مويز در بازار تهران اطلاع كسب كنند. يكي از موارد مهمي كه بر روي قيمت مويز در بازار تهران موثر است هزينه حمل و نقل آن است؛ به دليل افزايش قيمت سوخت هزينه جابجايي كالا بيشتر شده و به همين دليل قيمت مويز در بازار تهران نيز بيشتر شده است. يكي ديگر از موارد موثر بر روي قيمت مويز در بازار تهران حجم خريد است؛ يعني هرچه حجم خريد بيشتر شود قيمت مويز در بازار تهران نيز كمتر خواهد شد.
قيمت روز مويز
فاكتورهاي مختلفي وجود دارد كه بر روي قيمت روز مويز موثر است كه يكي از مهمترين آنها هزينه توليد محصول است؛ اگر هزينه توليد اين محصول افزايش پيدا كند به تبع قيمت روز مويز نيز بيشتر مي شود. يكي ديگر از موارد موثر بر روي قيمت روز مويز فصل خريد محصول است؛ با توجه به اينكه در فصل برداشت محصول عرضه آن به بازار بيشتر است قيمت روز مويز در اين زمان كمتر از ديگر ايام سال است. همچنين بخشي از اين محصول به صورت بسته بندي به بازار عرضه مي شود كه كيفيت و نوع بسته بندي بر روي قيمت روز مويز موثر است.

قيمت كشمش مويز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت مويز فله
همانطور كه توضيح داده شد اين محصول به صورت فله و بسته بندي عرضه مي شود كه به دليل هزينه هاي مربوط به بسته بندي قيمت مويز فله كمتر از نوع بسته بندي آن است. اين محصولات با درجه كيفي مختلفي توليد مي شود و هرچه كيفيت محصول بيشتر باشد قيمت مويز فله نيز بيشتر مي شود. همچنين ميزان يكدست بودن اين محصول يكي ديگر از موارد موثر بر روي قيمت مويز فله است؛ اگر اندازه محصول يكدست نباشد قيمت مويز فله نيز كمتر مي شود. چگونه بهترين فروشندگان انواع مويز عمده را پيدا و با آن ها مستقيم ارتباط برقرار كنيم؟ شما با استفاده از بازار عمده سالم سازان آذر مي توانيد به راحتي با تعداد زيادي توليد كننده مويز عمده درجه يك به صورت مستقيم و بدون واسطه ارتباط برقرار كنيد. بهترين راه براي خريد مويز مستقيم از كارخانه چيست؟ بازار سالم سازان آذر امكان ارتباط شما با هزاران فروشنده عمده را فراهم كرده است و شما مي توانيد به راحتي نسبت به خريد مويز اقدام كنيد. آيا فروش مويز فقط به صورت عمده انجام مي شود؟ بله تمامي محصولات قرار گرفته شده بر روي بازار سالم سازان آذر فقط به صورت عمده به فروش مي رسند. آيا باغداران و تامين كنندگان عمده مويز مي توانند از بازار عمده سالم سازان آذر براي فروش محصولات خود استفاده كنند؟ بله، شما توليدكنندگان عزيز مي توانيد با عضويت و استفاده از بازار عمده سالم سازان آذر با خريداران مختلفي از سراسر كشور ارتباط مستقيم برقرار كنيد و محصولات خود را به صورت عمده به فروش برسانيد.
قيمت كشمش مويز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت مويز كيلويي - قيمت كشمش براي عرق - قيمت كشمش مويز هسته دار - قيمت مويز ديجي كالا مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

 

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 180 بازدید دیروز 508 بازدید کل 587521

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .